Zijn er nog vragen over ons gamma of diensten, dan probeert onze dienst na verkoop u zo snel mogelijk verder te helpen.
Wij helpen u graag!
Er kan weleens iets fout gaan onderweg of in ons magazijn.
Maar wij proberen het probleem samen met u zo snel mogelijk op te lossen. Bezorg ons via email info@perlina.be duidelijke informatie, uitleg, foto’s zodat wij snel kunnen reageren en u het ontbrekende, beschadigde of juiste artikel kunnen omruilen of u bezorgen.
Zoals steeds proberen wij problemen in de toekomst te vermijden en kijken we na waar het precies is misgelopen.
Indien u een probleem hebt met een product contacteer ons dan onmiddellijk via info@perlina.be zodat wij u verder kunnen helpen en het probleem zo snel mogelijk wordt opgelost.
Defecte of beschadigde goederen mogen naar ons worden toegestuurd, de eventueel transportkosten zijn ten koste van de klant, u kan de goederen eveneens binnen brengen in ons magazijn. Let wel doe dit enkel nadat wij u gevraagd hebben de goederen te bezorgen.
Garantie vervalt wanneer wij vaststellen dat er opzettelijk schade werd toegebracht of wanneer het artikel niet meer in originele staat is. Garantie en slijtage mogen niet verward worden.
Om u zo snel mogelijk verder te kunnen helpen vragen wij u een mail en ook foto’s toe te voegen zodat alles voor ons duidelijk is en er geen verwarring ontstaat.
U kan dit doormailen naar info@perlina.be, controleer uw gegevens zodat wij u vlot kunnen contacteren.