Service & Garantie

We doen ons uiterste best

Maar er kan altijd eens iets mislopen. Bij de fabrikant, in ons magazijn. Perlina selecteert zorgvuldig de partners waarmee het samenwerkt, maar het kan steeds gebeuren dat er eens een probleem opduikt. Dat is jammer, maar wat belangrijk is, is dat wij er alles zullen aan doen om het probleem zo snel en zo goed mogelijk op te lossen. 

Dit kunnen wij het best doen als we over zoveel mogelijk informatie beschikken betreffende uw aanvraag. Op die manier kunnen we dit snel oplossen door bijvoorbeeld een omruiling of het nasturen van het juiste of ontbrekende artikel. We onderzoeken eveneens hoe deze fout is ontstaan. Is er iets gebeurd tijdens het transport?  Liep er iets fout bij ons in het magazijn?


In enkele stappen naar de oplossing 

1. Vervolledig de gegevens in uw e mail
2. Voeg zeker ook altijd foto's toe bij uw aanvraag
3. Stuur alles op naar info@perlina.be

Let er zeker op dat u de correcte contactgegevens invult, zodat wij u vlot kunnen verder helpen. Wij bevestigen steeds de ontvangst van uw aanvraag.


Vragen of opmerkingen?

Wij hechten veel belang aan de goede afhandeling van de aanvragen. Niet alleen omdat wij u een goed product en een goede service willen garanderen, maar ook omdat wij onze diensten steeds willen verbeteren. Na elk probleem bekijken we hoe we ervoor kunnen zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorvalt.

Cookies
Deze website maakt gebruikt van cookies om uw surfervaring makkelijker te maken. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Lees meer